Witamy w Przewodniku po Przedsiębiorczości Społecznej – kursie edukacyjnym dla przedsiębiorców społecznych!

Moduł edukacyjny przedsiębiorczość społeczna 

Dodatkowe materiały edukacyjne, w tym animacje:

O module szkoleniowym:

Grupa docelowa:

  1. Osoby, które są zainteresowane przedsiębiorczością, a szczególnie tworzeniem wpływu społecznego;
  2. Doświadczeni przedsiębiorcy, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności w celu zmiany społeczeństwa;
  3. Każdy, kto chce wykorzystać umiejętności biznesowe, aby stworzyć wpływ społeczny

Wymagany poziom wcześniejszej wiedzy: nie jest wymagana żadna konkretna wiedza, ale podstawowa wiedza biznesowa ułatwi zdobycie konkretnej wiedzy.

Język nauczania: polski

Wymagania szkoleniowe:

  1. Nie ma formalnych wymagań ,aby nabyć kurs szkoleniowy
  2. Kurs szkoleniowy jest bezpłatny
Projektowanie i wykorzystanie modułu szkoleniowego:

Moduł szkoleniowy został zaprojektowany w celu zapewnienia krok po kroku wglądu w biznes społeczny.

Każda sekcja zawiera:

  1. Wstęp
  2. Przewodnik poznawczy (kluczowe zagadnienia objaśnione przez jednostkę)
  3. Filmowy materiał szkoleniowy
  4. Dodatkowe materiały szkoleniowe w postaci filmów, artykułów lub prezentacji lub na naszym kanale YT tu: https://youtu.be/8ZbsE-zrqNk
  5. Lista kontrolna dla lepszego zrozumienia
  6. Materiały służące głębszej analizie tematu

Możesz przeglądać wszystkie sekcje w serii lub pojedynczo – każda sekcja jest indywidualna, poprzednie sekcje nie są wymagane, aby uzyskać dostęp do następnych sekcji.

Lista filmów
1/10 film(ów)
1
1.1. Przedsiębiorstwa społeczne - wprowadzenie
1.1. Przedsiębiorstwa społeczne - wprowadzenie
2
1.3. Jak rozpoznać w problemach społecznych szansę na biznes społeczny
1.3. Jak rozpoznać w problemach społecznych szansę na biznes społeczny
3
1 4 Przedsiębiorczość społeczna w Polsce
1 4 Przedsiębiorczość społeczna w Polsce
4
2.2 Tworzenie produktu
2.2 Tworzenie produktu
5
2.3 Finansowanie i zbieranie funduszy w Polsce
2.3 Finansowanie i zbieranie funduszy w Polsce
6
2 4 Pomiar wpływu społecznego
2 4 Pomiar wpływu społecznego
7
2.5. Marketing, komunikacja i technologie
2.5. Marketing, komunikacja i technologie
8
2.6. Budowanie zespołu i zarządzanie nim w przedsiębiorstwach społecznych
2.6. Budowanie zespołu i zarządzanie nim w przedsiębiorstwach społecznych
9
2 7 Sieć, partnerstwo i wzajemna współpraca
2 7 Sieć, partnerstwo i wzajemna współpraca
10
2 8 Zatrudnienie i wolontariat w przedsięborstwach społecznych
2 8 Zatrudnienie i wolontariat w przedsięborstwach społecznych
Lista filmów
1/10 film(ów)
1
1.1. Przedsiębiorstwa społeczne - wprowadzenie
1.1. Przedsiębiorstwa społeczne - wprowadzenie
2
1.3. Jak rozpoznać w problemach społecznych szansę na biznes społeczny
1.3. Jak rozpoznać w problemach społecznych szansę na biznes społeczny
3
1 4 Przedsiębiorczość społeczna w Polsce
1 4 Przedsiębiorczość społeczna w Polsce
4
2.2 Tworzenie produktu
2.2 Tworzenie produktu
5
2.3 Finansowanie i zbieranie funduszy w Polsce
2.3 Finansowanie i zbieranie funduszy w Polsce
6
2 4 Pomiar wpływu społecznego
2 4 Pomiar wpływu społecznego
7
2.5. Marketing, komunikacja i technologie
2.5. Marketing, komunikacja i technologie
8
2.6. Budowanie zespołu i zarządzanie nim w przedsiębiorstwach społecznych
2.6. Budowanie zespołu i zarządzanie nim w przedsiębiorstwach społecznych
9
2 7 Sieć, partnerstwo i wzajemna współpraca
2 7 Sieć, partnerstwo i wzajemna współpraca
10
2 8 Zatrudnienie i wolontariat w przedsięborstwach społecznych
2 8 Zatrudnienie i wolontariat w przedsięborstwach społecznych