Witamy w Przewodniku po Przedsiębiorczości Społecznej – kursie edukacyjnym dla przedsiębiorców społecznych!
Moduł edukacyjny przedsiębiorczość społeczna
Dodatkowe materiały edukacyjne, w tym animacje:
O module szkoleniowym:
Grupa docelowa:
- Osoby, które są zainteresowane przedsiębiorczością, a szczególnie tworzeniem wpływu społecznego;
- Doświadczeni przedsiębiorcy, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności w celu zmiany społeczeństwa;
- Każdy, kto chce wykorzystać umiejętności biznesowe, aby stworzyć wpływ społeczny
Wymagany poziom wcześniejszej wiedzy: nie jest wymagana żadna konkretna wiedza, ale podstawowa wiedza biznesowa ułatwi zdobycie konkretnej wiedzy.
Język nauczania: polski
Wymagania szkoleniowe:
- Nie ma formalnych wymagań ,aby nabyć kurs szkoleniowy
- Kurs szkoleniowy jest bezpłatny
Projektowanie i wykorzystanie modułu szkoleniowego:
Moduł szkoleniowy został zaprojektowany w celu zapewnienia krok po kroku wglądu w biznes społeczny.
Każda sekcja zawiera:
- Wstęp
- Przewodnik poznawczy (kluczowe zagadnienia objaśnione przez jednostkę)
- Filmowy materiał szkoleniowy
- Dodatkowe materiały szkoleniowe w postaci filmów, artykułów lub prezentacji lub na naszym kanale YT tu: https://youtu.be/8ZbsE-zrqNk
- Lista kontrolna dla lepszego zrozumienia
- Materiały służące głębszej analizie tematu
Możesz przeglądać wszystkie sekcje w serii lub pojedynczo – każda sekcja jest indywidualna, poprzednie sekcje nie są wymagane, aby uzyskać dostęp do następnych sekcji.
Lista filmów
1/10 film(ów)
1

1.1. Przedsiębiorstwa społeczne - wprowadzenie
2

1.3. Jak rozpoznać w problemach społecznych szansę na biznes społeczny
3

1 4 Przedsiębiorczość społeczna w Polsce
4

2.2 Tworzenie produktu
5

2.3 Finansowanie i zbieranie funduszy w Polsce
6

2 4 Pomiar wpływu społecznego
7

2.5. Marketing, komunikacja i technologie
8

2.6. Budowanie zespołu i zarządzanie nim w przedsiębiorstwach społecznych
9

2 7 Sieć, partnerstwo i wzajemna współpraca
10

2 8 Zatrudnienie i wolontariat w przedsięborstwach społecznych
Lista filmów
1/10 film(ów)
1

1.1. Przedsiębiorstwa społeczne - wprowadzenie
2

1.3. Jak rozpoznać w problemach społecznych szansę na biznes społeczny
3

1 4 Przedsiębiorczość społeczna w Polsce
4

2.2 Tworzenie produktu
5

2.3 Finansowanie i zbieranie funduszy w Polsce
6

2 4 Pomiar wpływu społecznego
7

2.5. Marketing, komunikacja i technologie
8

2.6. Budowanie zespołu i zarządzanie nim w przedsiębiorstwach społecznych
9

2 7 Sieć, partnerstwo i wzajemna współpraca
10

2 8 Zatrudnienie i wolontariat w przedsięborstwach społecznych