Nasze Stowarzyszenie poszukuje osoby do obsługi administracyjnej projektu EmPaci dofinansowany ze środków programu Interreg Region Morza Bałtyckiego https://projects.interreg-baltic.eu/projects/empaci-191.html zgodnie ze specyfikacją podaną poniżej:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez oferenta usług prac zleconych związanych z obsługą administracyjną Projektu pn. EmPaci współfinansowanego z Programu Interreg Baltic Sea Region 2014-2020, którego celem jest zaangażowanie większej ilości gmin bałtyckich w wykorzystanie budżetów partycypacyjnych oraz zmobilizowanie obywateli do większej aktywności lokalnej i w skali regionu poprzez wykorzystanie narządzi takich jak budżet partycypacyjny.
Realizacja prac zleconych przez oferenta obejmuje wykonywanie niżej wymienionych czynności:
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacja Projektu;
- Rzetelne i terminowe sporządzenie wniosków o płatność;
- Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej;
- Przekazywanie Liderowi Projektu oraz organom kontroli sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy;
- Obsługa administracyjna i biurowa prac związanych z Projektem;
- Reprezentowanie Partnera Projektu w spotkaniach projektowych oraz innych, związanych bezpośrednio z realizacją Projektu;
- Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej;
- Przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z Projektem do instytucji Pośredniczącej;
Zaangażowanie w wykonywanie przedmiotu zamówienia Zamawiający określa na minimum 90 roboczogodzin w miesiącu, maksimum 110 roboczogodzin w miesiącu.
Termin składania ofert:
do dnia 20 października 2019 roku
Miejsce i sposób składania ofert:
Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać elektronicznie w formie skanu podpisanego przez oferenta, na adres e-mail: biser@biser.org.pl
Termin realizacji zlecenia:
Od daty podpisania umowy z Zamawiającym do 30.06.2021r. z możliwością przedłużenia w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.
Załączniki:
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego_administracja
191001_administracja_zapytanie ofertowe
Wiedza i doświadczenie:
Oferty mogą składać osoby, którzy posiadają:
- minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe;
- doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
- dobrą znajomość języka angielskiego.
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia zawartego w Załączniku nr 1 do oferty oraz dostarczenie CV lub inne dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty.
- CV lub inne dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena oferty:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o proponowaną cenę brutto za 1 roboczogodzinę zlecenia.